Zoeken
  • Home
  • Product Page
QR

Veelgestelde vragen

 

Verzendkosten
Alle bestellingen worden bezorgd op een door de klant op te geven adres. U betaald het geldende verzendtarief van PostNL. Gedurende het checkout proces wordt het tarief welke u gaat betalen (dit is afhankelijk van het te verzenden gewicht) getoond. Bestellingen met een orderwaarde van 20 euro of hoger worden gratis In Nederland bezorgd. Voor bestelling naar andere landen geldt dit bij een orderwaarde van 40 euro of hoger.

 

Betaling met IDeal
IDeal is de meest bekende betaaloptie in Nederland. Met iDeal kunt u via alle bekende banken online betalingen plaatsen.Heeft u toegang tot internetbankieren bij ING, SNS Bank, Friesland Bank, ABN AMRO Bank, SNS Regio Bank, Fortis Bank, Rabobank, ASN Bank of de Triodos Bank? Dan kunt u zonder speciale software gebruikmaken van iDeal, de makkelijkste en veilige manier van betalen op internet.

De voordelen van iDeal:
  • Snel, simpel en veilig online betalen via je eigen bank.
  • Uw order wordt direct verwerkt.
  • IDeal is bij Akop Shop geheel gratis.
  • IDeal is alleen beschikbaar in Nederland.

 

Betaling met PayPal
PayPal is een van de grootste beveiligde online betaalservices ter wereld en wordt o.a. veel gebruikt door Ebay en Marktplaats.nl. Het voordeel van betalen via PayPal is dat wanneer u een bestelling niet ontvangen heeft, u het aanschafbedrag automatisch kunt laten terugstorten op uw rekening. PayPal wordt het meest gebruikt voor creditcardoverschrijvingen. Er kan ook betaald worden vanaf uw eigen ''prive'' online PayPal rekening.

De voordelen van PayPal/Creditcard:
  • Betaling via een SSL-Beveiligde server, die uw creditcardgegevens versleuteld verstuurd
  • Na verificatie kan uw bestelling direct verwerkt worden.
  • Uw creditcard gegevens worden beveiligd verstuurd en niet opgeslagen.
  • PayPal is bij Akop Shop geheel gratis.

 

Achteraf betalen
Je wilt liever achteraf betalen, dus nadat je de bestelling hebt ontvangen. Deze mogelijkheid kunnen wij via onze partner Billink aanbieden. Bij het afrekenen zal Billink een aantal controles uitvoeren en bij een positief resultaat je bestelling akkorderen. De verdere afhandeling van de betaling wordt nu door Billink gedaan. Je ontvangt van Billink de faktuur met betalinggegevens.

De voordelen van Achteraf Betalen:
  • Je hoeft pas te betalen nadat je de bestelling hebt ontvangen
  • Je gegevens worden via een SSL-beveiligde verbinding aan Billink aangeboden.
  • Na verificatie wordt je bestelling direct verwerkt en verzonden.
  • Achteraf Betalen is bij Gespenwereld geheel gratis.

 

Contactgegevens
U kunt contact opnemen met Gespenwereld via telefoon, brief of e-mail. Onze voorkeur gaat echter uit naar communicatie via e-mail, aangezien wij dan uw eerdere communicatie kunnen raadplegen om u beter te woord te kunnen staan. U kunt uw vraag stellen in een email welke gezonden kan worden naar info@gespenwereld.nl of u kunt gebruik maken van het contact formulier.
Per telefoon   +31 (0)6 533 10 639
     
Per post  

Gespenwereld

Forel 336

3824 LH  Amersfoort

     
Overig  

KvK nr 54130832

BTW nr NL125912171B01

 

Retourbeleid
Wettelijk heeft u door de Wet Kopen op Afstand recht op een retourbeleid van 14 dagen. Dat wil zeggen dat u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kenbaar moet maken dat u uw bestelling retour wilt zenden. U kunt dit aan ons kenbaar maken door middel van het retournering formulier.

Als u uw volledige bestelling wilt retourneren dan vergoeden wij uw betaling, inclusief eventuele leveringskosten welke wij u in rekening voor deze bestelling hebben gebracht, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u de herroeping aan ons heeft gemeldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor u.

Als u een gedeelte van uw bestelling wilt retourneren dan vergoeden wij uw betaling, exclusief eventuele leveringskosten welke wij u in rekening voor de bestellling waartoe het geretourneerd produkt heeft behoort, voor het geretourneerd produkt onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u de herroeping aan ons heeft gemeldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor u.

Als u heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, dan vergoeden wij niet de bijkomende kosten welke de duurdere methode met zich mee heeft gebracht.

De kosten van de terugzending zijn voor rekening van de klant.

Ons retouradres is:

Forel 336
3824 LH Amersfoort
Klachten
Klachten over uw bestelling of onze webshop? Deze kunt u aan ons melden via info@gespenwereld.nlof per telefoon via +31 (0)6.53310639. Wanneer u per e-mail een klacht verstuurd ontvangt u van ons hiervan een bevestiging. Uw klacht wordt binnen 7 dagen behandeld. Akop Shop is daarnaast aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Indien u het niet eens bent (geschil) met de afhandeling van uw klacht dan kan er bemiddeld worden door Stichting Webshop Keurmerk.

Klachten over onze diensten kunt u bij hen melden via het  formulier op de volgende pagina: http://www.keurmerk.info/home/klacht

Indien de klacht niet naar tevredenheid is opgelost kunt u zich ook wenden tot de Geschillencommissie Webshop www.sgc.nl.